August 28, 2011

Scrap embellishments


Jag har klippt ut lite blommor och fjärilar för hand, jag har använt mallar från blommor jag har haft hemma som jag köpt, vintiquitiesworkshop och photoshop, sen har jag dekorerat med rhinestones, pearl stickers och tråd. Jag har ingen sådan där bra stansmaskin än så jag brukar klippa en del eget.

I have cut out some flowers and butterflies, I have used templates I made from flowers i got home that I purchased, vintiquitiesworkshop and photoshop, after cutting them I used rhinestone, pearlstickers and thread to decorate them. I dont have one of those awesome die cut mashines so I tend to cut my own stuff now and then.

Jag har även gjort ett kort med några av dekorationerna jag gjorde.
~~~~~
I have also made a card with some of the embellishments I made.
(Kram = hug)

/CW

No comments: