August 16, 2011

Christmas card 11-1


Ja lite tidigt kanske, julkort i Augusti, men jag har en del att göra så det börjas i tid. Jag har använt mig av en stämpel från Sliekje Digi Stamps, snäll som delar med sig gratis. Jag har gjort bling pinnen nedan själv, har inte hittat någon i butiker, alla kanske gör sina själva? Och naturligtvis lite glitter på mössan.. :)


Yes, might be early, Christmas cards in August, but I got loads to do so i better start early. I used a stamp from Sliekje Digi Stamp, isn't it pretty, very nice to share them for free. I made the bling pin on my own, I have not found any in stores, maybe everyone makes their own? And of course some glitter on the hat. :)


Jag behöver lära mig göra bra rosetter, jag får inte riktigt till dom, någon som har en bra sida med tips och/eller how to's?
~~~
I need to learn how to make good bows, anyone know a good site with some tip and/or how to's?

/CW




No comments: