November 14, 2011

Father's day

In Sweden we celebrate fathers day second Sunday in November, so I made this card for my sons to give to his father, since my son is only 16 months he doesn't craft much yet (till far= To Father in Swedish), and with it a gift certificate that allows him to buy himself a wallet (plånbok in Swedish) later on. Since its soon Christmas and both mine and my husbands birthdays are close to Christmas, and as most families know Christmas can be expensive as it is, I came up with the gift certificate present, you still decide what to give and also when to buy it if you want, you can make them in photoshop or even paint or why not scrap one, there is no rules, you just make them as you want. Mine is in the bottom, I printed it on blue paper, same as I used for picture that also is edited in photoshop. 
I Sverige firar vi ju fars dag den andra söndagen i November så jag gjorde det här kortet åt min son så han kunde ge det till sin far, eftersom min son bara är 16 månader så pysslar han inte så mycket än, och ett presentkort som ger han rätten att köpa en plånbok vid ett senare tillfälle. Eftersom det snart är jul och både jag och maken fyller vid julen, och som de flesta familjer vet så kan julen vara dyr som det är så kom jag i alla fall på presentkorts idéen. Du bestämmer vad som ska ges och till och med när om du vill, du kan lätt göra det i photoshop eller till och med paint eller varför inte scrappa en, det finns inga regler, du gör den som du vill. Min är i botten (känn dig fri att ta den om du inte har möjlighet att göra en egen), jag skrev ut den på blått papper, samma som jag skrev ut bilden till kortet på som också har editeras i photoshop.


/CW

No comments: