October 22, 2011

Nothing new

Jag har blivit ganska så sjuk så jag har inte orkat pysslat något alls de senaste veckorna, men som tur är hade jag sparat dessa två bilder för att blogga om senare, gjorde dem när jag var frisk och var inne i en sån där pyssla hela tiden humör, så nu när det är lite blogg torka pga sjukdom så passar jag på att dela dom. :)
I turned quite ill so i haven't been having the strength for any crafting last weeks, but lucky for me I saved these two pictures to blog about later, made them when I was well and was in one of those craft until you drop moods, and now that is empty on new crafts so I can use them. :)

Nu iväg och bli frisk så jag kan visa lite nya pyssel nästa gång :D

~~~~

Now Im off to get well so I can bring you some new crafts next time :D
/CW

No comments: