October 5, 2011

Christmascard holder

Hade en korg till övers här hemma så jag målade den med rött och beige för jag hade inget vitt hemma, men jag tror det funkar ändå, och sen dekorerade med ett superfint klippark jag hittade på Panduro. Korgen har en hängare bak till så den går att sätta upp på väggen så nu har jag äntligen någonstans att förvara våra julhälsningar.
 I had a little basket laying around with no use so I painted it red and beige cause I didn't have any white color at home, but it works I think. After that I used a pretty sheet of cutouts I found at Panduro to decorate it with. The basket has a hook in the back so I can put it up on the wall, now I finally have a place to keep our Christmas greetings.

Två och en halv månad kvar tills jul, har ni planerat, pysslat eller handlat något juligt än?
~~~~~
Two and a half month left until Christmas, have you planned, crafted och shopped any Christmasy yet?

/CW

No comments: